288: אומרים שהיה פעם עם עידן הולומבי

11:16:05 | 2026-06-06

מסכנים אוהדי הדודג׳רס. שתי אליפויות ברצף (ושלוש ב6 שנים), מקום ראשון בפער ענק בדיוויזיה, אין על מה לקטר! אז תתפלאו. אין אוהד ספורט שלא ימצא על מה להתעצבן, אם זה לא היכולת הנוכחית, אז אולי על הירידה באחוזי החבטה בעשורים האחרונים, או על זה שכבר לא נלחמים על ההיט אלא מנסים להעיף בכל מצב. וזה בדיוק מה שבא עידן הולומבי לפרוש בפנינו. במשדר ננסה להבין האם בעצם התפיסה של ווק והומראנס היא שגויה או שמא האנליטיקס צודקים וכל השאר נוסטלגיה? דיון מעניין שאין ספק שנחזור אליו (ולעידן) בהמשך.

להורדת המשדר

62: אנחנו על המפית

2021-12-25 / 14:38:28

מאחר וליגה (אמריקנית אמיתית) עדיין אין, נמשיך לברוא לנו ליגה (ישראלית בדיונית). הפעם נתמקד בסגל, ג׳נרל מנג׳ר, מנג׳ר, ושחקנים זרים. בנוסף נדבר על שני המינויים למנג׳רים בליגה (ההיא, שבשביתה), מי נולד ומי צנח ״השבוע לפני״, מה זו הולכה מכוונת ב״מורה נבוכים״, מה צריך לעשות שחקן קוריאני כדי להגיע לשחק באמריקה, ואיך סטאן ״דה מאן״ חילק את הסטטיסטיקות שלו?

להרשמה לפודקאסט

ניתן למצוא אותנו בקישורים הבאים: